sobota, 23 maja 2015

Witam. Dzień dobry. Cześć.

Hej!
Zakładam ten blog, ponieważ jestem dziewczyną z bogatego domu, mam wszystko, co chcę i nie wiem, co zrobić z wolnym czasem. W mojej głowie są jedynie myśli o tym jak poderwać chłopaka, i która mini jest lepsza. Czarna czy może różową?

...

Dobra, przecież żartuję. Nie jestem aż tak płytka. Tak w sumie to w ogóle nie jestem.
Tak myślę.
Na samym początku ten blog miał być o urodzie, modzie i w ogóle. Tylko kiedy go tworzyłam pomyślałam "Czy ty naprawdę chcesz o tym pisać? Przecież to nie jest twoją pasją!" Właśnie dlatego blog "Pozytywnie nastawiona do życia"będzie moim wirtualnym pamiętnikiem, który każdy może przeczytać. Będę zamieszczać na nim zdjęcia, recenzję książek (a mam ich sporo!), obrazki, które wygrzebie na końcu internetu. Ogólnie będzie tu wszystko. 

Mam nadzieję, że zachęciłam was do przeczytania kolejnej notki, która pojawi się już niedługo.
Jeśli spodobał się Wam ten post skomentujcie, wyraźcie swoja opinię


Całuje Was mocno!

Julia K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, napisz co myślisz o tym poście. Nie obrażę się!