sobota, 23 maja 2015

Witam. Dzień dobry. Cześć.

Hej!
Postanowiłam założyć bloga. Dlaczego? Sama nie wiem, chyba dlatego, że się nudziłam. Pomyślałam, że to może być fajne hobby, więc dlaczego nie?
Na samym początku ten blog miał być o urodzie, modzie i w ogóle. Tylko kiedy go tworzyłam pomyślałam "Czy ty naprawdę chcesz o tym pisać? Przecież to nie jest twoją pasją!" Właśnie dlatego blog "Pozytywnie nastawiona do życia"będzie moim wirtualnym pamiętnikiem, który każdy może przeczytać. Będę zamieszczać na nim zdjęcia, recenzję książek czy filmów, wyjazdów oraz niekiedy opis ciekawych sytuacji, które miały miejsce w moim życiu . 

Mam nadzieję, że zachęciłam was do przeczytania kolejnej notki, która pojawi się już niedługo.
Jeśli spodobał się Wam ten post skomentujcie, wyraźcie swoja opinię


Całuje Was mocno!

Julia K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz