sobota, 11 lutego 2017

Sprawdzone sposoby na przetrwanie walentynek

Witam serdecznie!
Jakby ktoś nie zauważył już za cztery dni walentynki. Piękny dzień, w którym na Facebook ‘u pojawią się tysiące ckliwych przemyśleń, cytatów o miłości itp., w galeriach, na każdym kroku będziecie spotykać zakochaną parę, która akurat tego dnia postanowiła się pogodzić. Każdą witrynę sklepową będą zdobić serduszka oraz plakaty promujące film "Ciemniejsza strona Grey'a", który swoją drogą jest totalną porażką.
Zastanawiasz się jak przetrwać ten "wyjątkowy" czas nie chowając się w bunkrze? Moim sposobem jest maraton filmowy, dlatego chciałabym przedstawić Wam kilka propozycji filmów idealnych na 14 lutego.

  • „Diabeł ubiera się u Prady”


Film, który powinien znać każdy (przynajmniej według mnie). Świetne stroje, muzyka, zdjęcia i oczywiście fenomenalna obsada. Laureatki Oscarów: Meryl Streep oraz Anne Hathaway.

  • „Skazany na bluesa”

Fenomenalna muzyka i świetna gra aktorska Tomasza Kota, sprawiają, że od filmu naprawę trudno się oderwać. 
  • „Dziennik Bridget Jonse” (jakoś może nie najlepsza, ale słychać idealnie ;) )

  • „Czarny łabędź”

  • „Modelka”

  • „Pianista”

Klikając na teksty napisane kursywą przechodzicie na stronę Filmweb.pl skąd je wzięłam. 

Oczywiście, kiedy skończę oglądać film lub filmy i zostanie mi trochę czasu siadam w wygodnym fotelu i czytam jedną z moich ulubionych książek, przy okazji pijąc gorącą, malinową herbatkę i jedząc sernik:).  Taki sposób spędzenia walentynek naprawdę się sprawdza! Wiem, bo jak już wspomniałam to jest mój sprawdzony patent;). 
W tej notce to by było na tyle. Mam nadzieję, że się Wam spodobała. Napiszcie mi jak wy spędzacie walentynki. Jestem tego niezmiernie ciekawa.
Pozdrawiam! 
Julia K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz