piątek, 20 kwietnia 2018

Praca konkursowa

Hej!
Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie organizowanym przez Katalog Granger i niespodziewanie wygrała! Nie ukrywam, że jestem prze szczęśliwa. Postanowiłam, że opublikuję swoją pracę tutaj. Koniecznie dajcie znać jak się Wam podoba. 



Część 1 „Nie ma się czego bać”
- On chce to zrobić w tę sobotę!
- Hermiono, to jest całkiem normalne, że tego chce.
- Nie, to zdecydowanie za wcześnie.
- Jesteście ze sobą od roku, myślałam, że mu ufasz. Poza tym, co złego może się stać?
- Pomyślmy…Wiem! Możemy na przykład wpaść.
- Głuptasie, nic takiego się nie stanie! On jest odpowiedzialnym człowiekiem, jeśli cię to uspokoi, to Blaise i ja już to robiliśmy i wszystko jest w porządku.
- My możemy nie mieć tyle szczęścia, Ginny.
- Hermiono, nie dramatyzuj. Będzie fajnie!
- Lód nie zamarzł na tyle żeby można było po nim jeździć! Ponad to, ja nie mam najmniejszej ochoty na kąpiel! Najmniejszej!

Część 2 „Zobaczysz, będzie fajnie”
- Granger, no chodź! Chyba nie przyszłaś tu po to żeby stać w miejscu?
- W sumie, czemu nie? Mam bardzo dobry widok na góry i jezioro…
- Przynajmniej spróbuj, zobaczysz, że będzie fajnie.
- Dobrze, niech będzie. Ale masz mnie trzymać Malfoy!
- Cały czas, choćby od tego zależało moje życie.
- Uwierz, że zależy. Jeśli coś mi się stanie to nie ręczę za siebie, zapamiętaj!
- Będę, a teraz, Granger, może założysz łyżwy?
***
- Draco, to było genialne! Czemu wcześniej mnie na to nie namówiłeś?
- Jakoś się nie składało - Draco mrugną do dziewczyny. - Musisz przyznać, że jestem świetnym nauczycielem.
- O tak jesteś świetnym…
- Granger, uważaj!


Część 3 „Zróbmy to jeszcze raz!”
- Draco, no chodź! Zróbmy to.
- Absolutnie nie! Nie rób takiej minki, bo nie zmienię swojego zdania.
- Wtedy było bardzo fajnie i nic takiego mi się nie stało.
- Granger, złamałaś nogę zaczepiając się o kamień.
- Który pojawił się znikąd!
- Kochanie przyznaj, że jesteś łamagą.
- …
- Granger?
- …
- Daj spokój!
- …
- Naprawdę się za to obraziłaś?
- …
- Przecież to jest śmieszne! Dobrze, możemy co najwyżej ulepić bałwana, chociaż dla ciebie to tez może być niebezpieczne. Wiesz co? Po prostu zostańmy w domu. Będziesz mogą cały czas czytać książki… Hermiono?
- …
- Dobrze, niech ci będzie, Granger. Chodźmy na te przeklęte łyżwy.
- Kocham cię, Malfoy!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz