sobota, 29 kwietnia 2017

Grillowane papryki z pikantnym farszem

Witam bardzo serdecznie!
Powracam na bloga z nową energią, którą zebrałam podczas odpoczynku po egzaminach gimnazjalnych. Od tej pory moim jedynym zajęciem jest poprawa ocen  (oraz prowadzenie bloga ;)).
Jak wszystkim wiadomo, w ten piątek dla niektórych zaczął się weekend zwany majówką. Niestety pogoda nie rozpieszcza, chociaż w momencie pisania tego zdania za oknem wyszło słońce. Ludzie jest nadzieja! Wracając do tematu... Nieodłącznym elementem majówki jest grill lub ognisko. Zależy, kto co lubi.
Kilka dni temu, przeglądając Facebook ‘a znalazłam przepis na grillowane papryki z pikantnym farsze. Przepis wydał mi się interesujący, dlatego postanowiłam się z Wami nim podzielić. 

Przepis na sobotę: Grillowane papryki z pikantnym farszem
Składniki:
- 3 świeże papryki kolorowe
- 600 g mielonej baraniny (można zastąpić innym mięsem, np.: wieprzowo-wołowym)
- 1,5 łyżeczki płatków chili
- 2 gałązki świeżego rozmarynu
- 300 g sera żółtego 
- sól do smaku
Wykonanie:
Paprykę umyć, przekroić wzdłuż na pół i wydrążyć gniazda nasienne. Ser żółty zetrzeć na tarce, na grubych oczkach i połowę wymieszać z mięsem. Dodać również posiekany rozmaryn, płatki chili, sól do smaku i całość wymieszać. Tak przygotowanym farszem luźno (nie ubijając) wypełnić połówki papryk. Posypać pozostałym serem i grillować na wolnym ogniu pod przykryciem.
Smacznego!
Zdjęcie użytkownika fit.pl.

https://www.facebook.com/fitpl/photos/a.171623191585.125695.170942931585/10154565922101586/?type=3&theater


Jednocześnie tym postem otwieram nową stronę na moim blogu, na której będę zamieszczała przepisy, które uznam za ciekawe. Mam nadzieję, że ten pomysł się wam spodobał. 
Napiszcie mi, co sądzicie o przepisie oraz czy macie zamiar go wykorzystać. 

Pozdrawiam i życzę udanej majówki!
Julia K.

2 komentarze:

  1. Cześć! (:

    Znalazłam Twój blog na którymś z katalogów i wydał mi się ciekawy... Nie zawiodłam się, wchodząc tu! :* Urzekł mnie bardzo ładny wygląd bloga, dodatkowo piszesz ciekawie i dodajesz świetne zdjęcia! SUPER! :3
    Niestety majówka u mnie nie wypaliła... Nie tylko ze względu na pogodę, no ale nic. Mam nadzieję, że reszta maja będzie lepsza! :P
    Uwielbiam papryki z farszem, jednakoż o tym przepisie jeszcze nie słyszałam! :D Z przyjemnością go więc wypróbuję! (:
    Jeśli pozwolisz, będę tu często zaglądać! :*

    Ps. Jeśli miałabyś czas oraz ochotę na opowiadanie o piratach z Karaibów, zapraszam również do siebie: http://pirates-of-the-caribbean-cd.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa!Naprawdę wiele dla mnie znaczą :).
      W wolnej chwili na pewno odwiedzę Twojego bloga :).
      Pozdrawiam!

      Usuń